Pages

Monday, September 12, 2011

masa yang ditunggu telah tibe...1st day klazz

salam semua.....

aku sudah pun menjejakkan kaki ke bumi UPM yang terchenta ini....sem ini bilik baru,rumate baru,fakulti pown baru..wa cakap lu......

padahal member lame jadik rumate...so aku kena la mule dengan azam baru...ewaahh kemain aku kan....nk berazam baru jugak...

so aku pun sudaa mule untuk pegi ke klaz...dan apa yang aku pelajari pada hari ini adalah...

AKU TELAH SESAT....

i'm lost in the middle of nowhere......adoii...cmne ley jadik camtu....sebab kami telah pun di tukarkan ke fakulti yang baru..lebih jauh dari yang lame dan sangat tidak tahu ke mana arah tuju...hahahaa
jadik pusing2 la kami mencari kelas tadi...sedey wooooo.....

harap2 pasnie daa tak sesat lagi.....kesian tao kat aku dan kengkawan...

ok la...mahu ke kelas sudaa...
nanti malam aku update agii.....siap dengan gambo la..macam biase..ngee...
bubye korang...
thankzz for reading.....