Pages

Wednesday, September 28, 2011

suke belajo...!!!!!

okay.....

aku mulekan dengan lafaz salam dan juga selamat hari rabu korang.......hari ini macam biase pergi menunaikan kewajipan sebagai seorang pelajar yang baik...datang kelas awal..menaiki bus UPM....sejak-sejak tukar fakulti ini..makin jarang bertemu dengan budak-budak dari fakulti lain..maklumlah korang nak tahu..UPM kan luas....bersepah tempatnya...hihhii...(xpasal aku kne buang U nanti).maka dengan itu,aku hanya berjumpa dengan budak fakulti aku la..kelas pun daa banyak tak sama....semakin menuju ke penghujung ini.makin berbeza haluan masing-masing....semua sudah mula memilih tajuk untuk projek tahun akhir....kadangkala terasa begitu cepat masa berlalu..hampir 3 tahun sudah aku mengambil ijazah....hihihi....so umur pun semakin la meningkatnya...juz perangai adalah yang makin berubah kan...korang pun mesti macam itu juga kan......

so...aku ni memang la waib kat mane-mane pun mestilah mengambil gamba..kawan-kawan dan keluarga n yang mengenali diri ini sudah masak dengan perangai aku yang suke akan bergambo ini....hihihihi...
tengah dalam kelas pun aku masih sempat nak ambil gamba...tak caya..meh tengok meh...

tengok...hp,domo sume ade....

fokus la konon mule2..

ade penyibuk kt tepi..rumate aku

ok..makin tak fokus....

tangan saba telah hilang....tgk gmbo atas

lansung tak fokus....jwb hp dalam kelas..pe kes???          
oleh itu....aku suke blajo..hihhii....jangan main2 dalam kelas mak aku pesan....tapi aku main2 jugak....ish2..ape nak jadi la aku nie.....









p/s: nie bile kebosanan tahap gaban,biase nye aku tak jadi cmnie..ngee...jangan ikot tao....amalan yang tersangat la baik nie...xley diikuti ok....bubye korang......luv u all.....=P