Pages

Sunday, October 16, 2011

new look.....................


bile aku daa tak ade keje...inilah hasilnya...hahhaha
korang jangan gelak ek...
which one better????

i juz luve to snap my pic....alone....hahahhaa....

sowie rumateku.....kena tengok kerenah aku yang tibe2 je nak bersolek nie....hihihih

pesta buku....

salam semua...semoga berada dalam keadaan yang sihat hendaknya...hihihihi

oka...sebenarnya dah lame daa entry ini nak ditulis..tapi apakan daya masa tidak mengizinkannya untuk ditulis....aku sekarang tengah sibuk nak menyiapkan proposal yang harus dihantar sebelum 21hb nie....adoi..Alhamdulillah sudah siap...cuma perlu dibaca dan di komen oleh supervisor aku aje......

semua mesti daa tahu kan...ada pesta buku dekat MAEPS......so aku pun tidak ketinggalan la mahu pergi jugak....sangat la gumbira tak terkira...hihii...aku pergi dengan akak n adik aku..kawan-kawa pun turut serta...so kami pun pegi la......'
setibanya di sana......terkejut sangat sebab ramai nye la orang dan semua membawa kotak yang dipenuhi olah buku.buku.....

aku pun rambang mata nak pilih yang mana....banyak sangat kan.....

so aku pun beli 3 buah buku......dan inilah buku-buku yang aku beli....








antara yang aku beli...ade agi 2..tp xmsok pic..hihihi