Pages

Monday, November 14, 2011

S.U.K.E

Assalamualaikum w.b.t

aku nak cerita ni...hujung minggu lepas aku dan my incik panjang ucuk,my sis dan rumate aku Zur pegi la berjimba ke sunway pyramid,KLCC,jalan TAR dan seterusnya lepak-lepak makan nasi lemak di kedai mamak kat wangsa maju......

mula-mulanya planning nak pegi THE MINES aje..tapi memandangkan kami belum pun pergi ke sunway pyramid tu.....(sedih kan belum pernah pergi..)Incik panjang ucuk pun ajak la kami ke sana....so kami pun pergilah....

so korang layan gamba jela...penat la nak tulis panjang-panjang nie.....hihiihihi...

nak jugak ok..

they are happy..peace yaa

my ucuk

i luv dis picture

hihi...klcc

my sista n zur