Pages

Friday, February 10, 2012

new by me

salam semua
 biasalah..hari jumaat yang indah ini...
tetibe rase nak menupdate blog aku nie..
so kite mulekan entry nie dengan gambo-gambo dahulu ek....
jangan bosan lak......ade cerite sebalik gambo nanti




heehehe...sebenarnye dah lame nak update pasal nie..tapi hatiku sangat la malas..so arie nie..modd terlebih pulak so aku update la kan.....kami sekeluarga pergi jalan-jalan minggu lepas...semua ade kat rumah so kami pown amik kesempatan lepak-lepak wif famili...sanagt la best nye...lame daa tak lepak macam nie....mule-mule pergi TAMAN TERUNTUM,then pergi MEGAMALL pulak....settle kerja kat megamall..kami pun pergi makan..makan adalah acara wajib untuk famili aku nie....WAJIB ok.....so kami pun makan-makan di RESTORAN SELERA TIMUR...name nak sedap kan...tapi masakan nye..memang sedap pown...sowie..gambo makanan tak sempat diambil kerana semua sudah lapo tahap gaban....selesai sesi makan-makan...kami sekeluarga pown balik........

ending entry kali nie.....SERONOK

sesungguhnya...Aku Bersyukur

Assalamualaikum wbt
sesungguhnyA aku dalam keadaan gumbire dan seronok
sepanjang cuti semester nie.aku telah berjaya menyiapkan projek tahun akhir aku
Alhamdulillah
kepada semua yang telah membantu,aku memang xmampu nak balas jasa korang semua
thank you so much
semoga Allah dapat membalas segala kebaikan kalian
Alhamdulillah lagi,masih berkesempatan untuk berusaha dalam mengambil keputusan eksperimen aku..
aku memang gumbire nie..
tak tahu nak tulis dan gambarkan macam mane perasaan ini...
Alhamdulillah,,syukur......