Pages

Saturday, March 31, 2012

sila jangan muntah

salam semua...
malam-malam  nie..mood nak memanjakan diri makin menebal...
manjakan diri di sini adalah mewarnakan muka aku yang tak berapa nak berwarna nie...
so sila jangan la muntah tengok entry kali ini....

budak perasan yang perasan sangat nak jadik ala-ala model gitu...
jom layan aksi budak nie....
kiut okey....

ala-ala model gitu....(agak-agak boleh tak??)

i wanna be like her,but in my own way..can i??
 budak yang suke sangat wat keje yang ngarut nie kadang-kadang..........boleh pakai jugak idea nye okay....
so mane yang tak suke tengok gambo aku nie..baik jangan tengok..kang tak pasai korang wat dosa kutuk-kutuk aku kang.....mane yang tengok tu..aku terima kasih la.....aku tahu aku bukan cantik pun..tapi sempurna dah aku tengok aku nie...Alhamdulillah..........

aku suke jadik diri aku
selamat malam semua....
semoga mimpi yang indah-indah....
terima kasih pada yang sudi singgah di blog aku nie....
have a nice day...=)









p/s: aku nak pegi piknik sok dengan geng-geng aku...nanti i update ok.....see ya