Pages

Friday, November 9, 2012

Bacaan Yasin

Assalamualaikum...

hari ini hari Jumaat..penghulu segala hari.....hari akhir untuk bekerja minggu ini....seronok sungguh.....hihihihihhi....

hari ini ada bacaan yasin di pejabat sempena masuk pejabat baru.....Alhamdulillah.....benda-benda macam ini memang penting....maklumlah masuk tempat baru kan...maka kita kena la buat bacaan yasin dan doa selamat....mengelakkan terjadinya sebarang kemungkinan yang bakal berlaku.....betul tak???

begitu juga sekiranya kita masuk rumah baru,hostel ke.....pendek kata semua yang dah lama ditinggalkan dan yang baru mesti buat punya lah.....pada masa yang sama dapat jugak kita berkenalan dengan lebih rapat dengan kakitangan pejabat....dan juga eratkan sillaturahim sesama insan.....amin...

Anyway...ini adalah yang pertama kali dalam hidup aku buat bacaan yasin untuk pejabat...selama ini tak pernah duduk pejabat tao...duduk ladang je la aku ini.....bila dah duduk pejabat,baru tahu persekitaran pejabat macam mana.....