Pages

Friday, December 14, 2012

Terima Kasih...

salam semua.......hope everyone in the good condition today....i'm just wanna rambling about anything that people might think its just a small little things.....

ok...dah takyah nak merapu nak tulis omputih bagai......aku nak cerita pasal terima kasih......perkataan yang mungkin semua orang suke dengar tapi jarang sebut.....betul tak....

kita jarang berterima kasih atas beberapa perkara yang dirasakan tidak perlu untuk mengucapkan terima kasih..umm...semua orang memang ada berfikiran sedemikian....oleh iut,mari kita mula mengucapkan terima kasih.......


TERIMA KASIH......

bukan susah pun korang nak ucapkan....pendek dan ringkas..betul tak.....
Oke aku nak cerita kat korang......dulu aku nie boleh dikatakan sebagai orang yang payah sangat lah berterima kasih pada orang...yes i admit......i'm the one like that, but it was before...before someone let me know about those words....a simple words that can change everything.....bile kite meminta pertolongan daripada orang lain, kan lebih bagus jika kita berterima kasih untuk pertolongan itu.....betul tak....kawan aku pernah nasihatkan aku pasal benda ini...dan aku ingat benda ini sampai bile-bile......InsyaAllah....


okey......mulai hari ini.....mari kita mula menggunakan perkataan terima kasih untuk setiap pertolongan yang kita dapatkan daripada sesiapa pun....






thank korang.......sudi membaca blog yang tak seberapa ini.......=)