Pages

Friday, August 16, 2013

Majlis pertunangan

Salam semua...

rodong koi dah bertunang.....(rodong koi) dalam dialek orang pahang maksudnya.....kawan saya...hihihi sudah bertunang..Alhamdulillah..dah sampai seru, darah pun dah manis la orang tua-tua cakap..raya ke 3 majlisnye....semua kawan2 yang seangkatan zaman sekolah tadika hingga sekolah rendah ada lah datang memeriahkan majlis tersebut....lagipun....rodong koi nie pandai..dah2 nak majlis baru kasitahu pada kiteorang nie...memang la die nie.....

kami ni kalau dapat jumpe memang time raya jela
nie la geng aku masa zaman sekolah rendah dahulu kala....ada lagi sorang tapi da settle da...sudah berkahwin dan ada sorang anak.....(tiada dalam gambar) hihihi...lagi la susah nak jumpe kan...dah da jadi milik suami dia sudah...

Majlis pertunangan rodong koi nie...dalam pukul 12 jugak la...campur tolak masa....kami kena la datang awal kan....nama rodong koi nie....Nor fatihah.....haii tunang dah aok ek.....cepat2 sikit langsungnya...


Antara kawan2 yang hadir.....

amik berkat..hihihihi
tahniah  Nor.....semoga berbahagia dan cepat-cepat ke jinjang pelamin okey......=)

Selamat hari raya

Assalamualaikum semua....

Alhamdulillah bulan syawal udah menjelma.....mintak maaf la kepada semua yang ada tersalah silap,terkasar bahasa...di bulan yang baik ini mari kita jalinkan ukhwah dengan hati yang bersih dan niat yang baik.....wah......gitu kita bermaafan....

tahun nie..raya paling sempoi kiteorg....nak tahu kenapa?? sebab tahun ini lah tahun yang kiteorang tak buat kuih raya langsung...main beli or tempah je.....dan juga banyak preparation yang tidak dibuat seperti tahun sebelumnya....mungkin faktor masa yang terasa singkat atau memang kiteorang nak sempoi aje.....

okay...tema tahun ini adalah ungu.......bukan feveret aku pun...tapi kami setuju....hehehe....sedondon la cik kiah oii.... mana pernah tak sedondon.....setiap tahun gini lah..aku suka aje......nampak sangat sekeluarga kan.....heheehe...





selamat hari raya daripada En Azhar sekeluarga...