Pages

Monday, August 19, 2013

A Big Day .>>>>>>>>>>>> WEDDING

Assalamualaikum 

tarikh: 11 Ogos 2013
tempat: Bukit Kuin,Kuantan
Masa: 9.00 pagi


Majlis perkahwinan sahabat aku yang bernama Suriati dengan pasangannya Syed. Mood raya gitu..eeewwwwaaahhhh...okey selaku orang tukang amik gambo...aku ade tugas berat nak diselesaikan..Alhamdulillah majlis selesai dengan aman,tenteram dan suasana yang harmoni..pengapit oleh Azmalia dan official jurukamera Zulfadli.....(selaku ketua kelas) hahahaaha....you're the best la Palie...memang sangat sesuai jadi ketua kelas.....hihihihi

Maka dengan ini...aku nak kasitahu kengkorang yang kawan aku dah dengan rasminye jadi isteri orang...geng2 gosip dah kurang sorang dah...Haishh....jodoh sampai awal..Alhamdulillah...tanpa membuang masa korang untuk bace panjang lebar apa yang aku coret ini....korang better tengok gambar la kan.....


pelamin yang indah.....

Alhamdulillah...dengan sekali lafaz

sesi membatalkan air sembahyang

secara rasminya menjadi isteri.....kepada sang suami

kami sayang kamu.....tahniah sayang

sesi bergambar......

kawan-kawan 

ladies only..Allowed

Satu kelas....terima kasih sebab datang..wakil tuan rumah
 Buat Sue,

Tahniah dan selamat berumahtangga dengan sang suami tercinta..Alhamdulillah kamu sudah menjadi isteri. Aku doakan kalian bahagia sehingga ke syurga..Moga kalian diberikan anak-anak yang soleh dan solehah. 
(hehhe...xsabar nak jadi makcik) Dan aku juga nak korang tau..aku gembira kawan aku sorang ni dah settle...cuma sedih sebab dah tak boleh nak lepak2 n gosip2 cam dulu-dulu....kena mintak izin suami dulu...hihihiihi Tapi yang penting ko tetap kawan aku sampai bila-bila....love you bebeh



p/s kredit gambar Palie....=)