Pages

Wednesday, October 30, 2013

Majlis Konvokesyen UPM kali ke-37

salam semua.....

well.....entry kali ini.....dah memang tahu pun majlis konvokesyen aku.....dekat mana?? mestilah dekat UPM, Serdang korang....Alhamdulillah...setelah 3 tahun setengah aku belajar.....Akhirnye...Aku bergraduat....Alhamdulillah dan aku syukur sangat..... Siapa sangka kan, mula-mula macam tak nak belajar tapi akhirnya aku dah graduasi pun.... 29 oktober 2013 adalah hari bersejarah pada aku dan keluarga.....
Terima kasih aku nak ucapkan pada semua yang banyak membantu aku terutamanya mak n abah, adik beradik, Kawan-kawan, Pensyarah dan juga sesiapa yang terlibat secara tidak lansung dalam pembelajaran aku sepanjang berada di upm.

Aku jugak nak bagitahu dekat korang yang aku memang gembira tahap tertinggi la pada hari semalam...Alhamdulillah jugak cuaca sangat elok dan tidak hujan....Al maklumlah..korang mestilah tahu kan sekarang dah masuk musim hujan....maka aku memang risau semalam takut hujan....dahla mak n abah tak boleh kena hujan..dengan majlis hari selasa lagi.....nak kerja lagi esoknya.....kerisauan tu berganda-ganda...sebab tula aku datang agak awal supaya famili boleh jalan-jalan di pesta konvo dan boleh ambil gambar dahulu, sebab takut petang hujan....

Bacelor aku dahla sesi kelapan dan sesi yang paling akhir korang..memang kebiasaannya macam tu jugak..nak-nak batch kali nie memang ramai....tapi kisah jugaklah nape tak sesi yang pertama kan....Ala janji dah settle pun korang aku grade.... so macam biasa la kan........masa untuk gambar....=)

our moment pre-konvo
thank you girlies

our time....pre-konvo
Add caption


pose pose

mommy to be jaja....can't wait

bride to be..ayin congrats
hari konvo ayin....congrats dear....
dan ini pulak gambar time aku konvo..........


sistahood....moment

lil bro....moment

i'm happy...this is for you my parents

mak n abah...love u