Pages

Friday, February 7, 2014

Minum Air secukupnya

Bismillah....

entry dah nak emo-emo kan..macam biasa lah korang, perempuan kan..memang dah dikatakan mempunyai banyak emosi yang kengkadang kita sendiri tak faham. Adakala rasa gembira yang terlampau, kadangkala pula sedih yang teramat sangat dan kuat sentap. ha itu memang tak boleh di pisahkan uollsss. Kali ni aku nak share dengan korang tentang fakta okey, bukan auta. Pasal Letih..penat..capet..tired..exhausted..dan seangkatan dengannya la.

setiap orang mengalami masalah ini bukan,  badan kita perlukan rehat yang secukupnya. tambahan pula, kalau badan tidak cukup rehat kita akan menjadi cepat penat dan tidak bertenaga. Mesti taknak bukan...oleh itu marilah kita kekal bertenaga dengan menggunakan pelbagai supplement yang baik untuk kesihatan. sesetengah orang mengamalkan vitamin C dan juga pengambilan minyak ikan Kod. Tapi bagi aku, aku memang amalkan minum air dengan kadar yang mencukupi. kengkadang jela...hahaahahaaa....

tapi serius korang..nak kulit cantik nak badan detoks secara natural nye..kena consume air dengan secukupnya......nak-nak yang ambil vitamin C or Kolagen......

gambar google aje

sumber dari google