Pages

Wednesday, March 5, 2014

Review Produk (PERLA COFFEE)

Assalamualaikum.....

nak cantik dan sihat kena lah berbelanja lebih sikit. Aku nie pulak jenis yang kurang rajin sikit nak mencantik ini. Tapi dah makin berumur ni kena lah semakin menjaga penampilan. Muda-muda dah berusia dari umur mesti tak nak kan. Haruslah awek muda gitu......

Aku jugak jenis penggemar kafein tegar. kalau tak minum sehari memang tak sah la kan... kebetulan adik aku yang perkenalkan produk ini untuk aku. Al maklumlah....aku bukan putih orangnya....sawo matang la kulitnya.... takde maknenya nak putih kemain kan. Janji kulit aku sekata dan tiada masalah lagi. Aku dah kira bersyukur sangat dah. maklumlah..perubahan hormon jugak membantu dalam pengeluaran jerawat. Itu memang tak boleh dinafikan oleh orang perempuan.

Secara keseluruhannya..aku memang berpuas hati dengan produk Perla Coffee nie. Aku baru minum dalam 2 minggu macam tu. Dan aku dah alami perubahan yang ketara. Parut dekat muka semakin hilang. Kulit dah sekata dan yang paling aku seronok, parut melecur pada tangan aku dah hilang..dan kulit makin cerah...Alhamdulillah... Mula-mula minum akan rasa nak membuang tu lebih sikit, sebab nak buang toksin dalam badan kita. Lepas tu mana yang badan jenis berangin, kita akan keluar angin banyak jugak lah, ini yang aku alami. Sendawa banyak kali. Ini berlaku dalam 1 hingga 4 hari minum. Ada yang tak jadi macam aku. Lepas tu, jerawat makin kecut. Bangun pagi kulit rasa lebih lembut dan takde dah kulit kering. Badan pulak makin cerah dan mana yang kulit tidak sekata dah makin sekata. tak caya tengok gambar dibawah. sebelum nak jual, aku kena cuba sendiri dahulu. Jadi testimoni diri sendiri dahulu. Aku dah rasa kesan nya....Anda bila lagi????

nampak tak beza pada tangan aku.. ( no filter ok)

Aku takde lah perasan tapi balik last week adik aku tegur dah cerah berbanding dahulu...apa lagi, kemain seronok la diriku ini..... Ade la nampak kesan....suka hati sangat-sangat. Aku jugak nak bagitahu, kesan nya adalah berbeza setiap orang. Ada yang consume 3 sacet dah berkesan. Dan ada juga yang lambat bru nampak kesan okey kengkorang...yang penting teruskan minum. kita ikhtiar kan..

perubahan sebelum (kiri) dan selepas (kanan)

Inilah dia PERLA COFFEE yang aku minum....=)
 Bagi yang ingin mencuba....boleh la hubungi aku

Harga sekotak = Rm59.90
Beli 2 kotak = Rm100.00

whatapps or sms 017-9615132