Pages

Friday, March 21, 2014

Majlis Perkahwinan My Dear Nurul Ain +Faizal (ijal)

Tarikh: 15.Mac.2014
Lokasi : Bandar Putra, Segamat
Masa : 11.00pg - 5.00ptg


Assalamualaikum....

tajuk pun dah tahu pasal pe entry kali ni kan...Alhamdulillah segala perancangan berjalan dengan lancar dan kawan aku dah selamat diijabkabulkan dengan pasangan pilihan hatinya. Terima kasih jugak pada shifa, zatil, saba dan rafiq selaku penunjuk arah. Kami bertolak dalam pukul 10 pagi, walaupun jalan agak jem tapi Alhamdulillah selamat sampai ke rumah pengantin. Seronok campur sedih jugak sebab si ayin dah kawen...tapi serius korang, cantik sangat pengantin Puan Ain wei...tukar status lalu...hihihihi

Kami sampai dalam tengah hari la jugak..so tak dapat lah nak tengok majlis akad nikah pada pagi tu. Alhamdulillah perkhabaran gembira kami dapat dengan sekali lafaz ayin sah menjadi isteri kepada Ijal. Alhamdulillah......selamat pengantin baru Ayin+Ijal

sumber dari facebook Pengantin

Korang layan gambar jela ek majlis perkahwinan kawan aku nie.....


kredit to zaliphoto (terbaik gambar dr die)
dan lagi gambar geng-geng masa bintulu dulu...


















doa-doakan aku jugak (turn aku tak lama lagi)



Dan kepada pasangan pengantin baru...Aku doakan kalian berbahagia hingga syurga....dikurniakan Anak-anak yang comel-comel dan sentiasa beroleh barakah dalam kehidupan berumah tangga. Semoga ikatan yang dibina juga mendapat keredhaan dan sentiasa dilimpahi rezeki berganda.amiin

kredit gambar zaliphoto (cantik)