Pages

Monday, July 14, 2014

....Ubah Sikap....

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...dah separuh Ramadhan dah kita berpuasa....Alhamdulillah jugak masih diberi kesempatan untuk merasai nikmat bulan Ramadhan.


Pada aku, tahun ni terasa sekejap saja masa berlalu..sekarang dah masuk pertengahan bulan 7 sudah....Ya Allah cepatnya la masa berlari meninggalkan kita. Dulu masa kecik-kecik takdelah terasa macam nie. Sekarang dah banyak benda fikir, makin cepat pulak aku rasa.......

Checklist Ramadhan macam mana?? uolls dah capai ke checklist Ramadhan korang???? Aku dah hampir dah la memenuhi, tapi ada beberapa yang masih tidak dapat tercapai...

Banyak sangat checklist aku buat, tapi ada beberapa yang aku buat dan cuba buat. Nak audit diri sendiri tu yang susah..kena kuat, kena semangat. Bukan senang korang tapi at least kita cuba.

Di kesempatan ini jugak aku nak mintak maaf jika sepenjang aku berblogging ini, ada yang terasa hati, terkasar bahasa, tersentap ,terbuat korang tengok benda yang tak memuaskan hati ke.....Diharapkan dapat dimaafkan....



Jangan lupa juga DOAKAN untuk GAZA #prayforGaza #Gazaunderattack #doauntukmereka
Mana tahu...salah satu doa umat Islam diangkat oleh Allah dan Allah Makbulkan....amiin......Sama-sama membantu, tak dapat banyak, bantu mana yang boleh.....=)

kosong-kosong korang.....

til then...