Pages

Tuesday, August 5, 2014

Eid 2014

Assalamualaikum....

Rasa tak terlambat lagi nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua muslimin muslimat...Alhamdulillah tahun ni masih lagi dapat menyambut raya bersama keluarga tersayang......=)
Korang layan jela gambar raya kami ek.....kalau panjang sangat tulis pun nanti jenuh lak nak baca....hihihihi..

Kemain adik aku nie eksaited selfie....aku fokus memandu

benti kt traffic light...sempat selfie seround dulu

nampak tak eksaited anak buah aku......

kami nak balik raya di kampung



























































Macam biasa...setiap tahun memang akan buat lemang, rendang, nasi impit dan kuah kacang...memang terbaik la MAK masak.......menu yang memang tak boleh takde uollss..... sehari sebelum raya tu la sibuk nye macam ape entah..mana nak pasang langsir, nak masuk kuih dalam balang, hampar tikar dan karpet...sapu sampah, bersihkan rumah nenek.....fuhhh.....checklist panjang tahu...

Pagi raya.....








Adik dan kakak


























Tak sempat nak snap pic satu famili di pagi raya.........saudara mara dah datang serbu rumah nenek....bapak aku la orang paling sibuk sekali melayan tetamu......hihhii....tu yang takde gambar dia......adoi la abah ohh abah...

Kakak dan Abang Ipar


















dengan Abah dan Mak (2nd raya)


















Abang dan kakak ipar serta ank buah aku





















SELAMAT HARI RAYA DARI KAMI SEKELUARGA
MAAF JIKA ADA SALAH DAN SILAP
SALAM LEBARAN 2014