Pages

Tuesday, August 12, 2014

Majlis Perkahwinan Luncai dan Yana (Sejosa batch 10)

Assalamualaikum....

Tarikh: 9 Ogos 2014
lokasi : Sungai Isap, Kuantan
masa : 11.00 pagi -5.00 petang

Majlis Perkahwinan kawan satu sekolah masa form 1 sampai form 3 dulu.... Alaa-alaa mini reunion la untuk geng-geng SEJOSA batch 10. Alhamdulillah segala yang dirancang berjalan dengan lancar. Walaupun aku dengan Yus sampai lambat sikit...masih dapat jugak jumpa dengan kengkawan lama....

Ada yang lebih 5 tahun kot aku tak jumpa dengan budak-budak ni..Ha amik kau bila dah jumpa......sembang la, throwback sangat zaman jahiliah dulu....lepas tu bantai la gelak masing-masing tak hengat dunia. Rasa macam bukan baru jumpa je....Korang memang TERBAIK la.... walaupun masing-masing dah ade life sendiri, ada jugak lagi masa nak kumpul sama-sama. dari zaman sekolah hingga sekarang...gitu la perangai memasing....hahaha.

Kepada Luncai :

Selamat Pengantin Baru Luncai dan pasangan...semoga mendapat barakah dalam perkahwinan yang dibina dan semoga berkekalan hinggaa jannah.....amiin....


Bersama Semua yang datang dan pengantin baru..



Umira,luncai,yana dan yus

Pengantin yang dirai....Luncai dan Yana

Epul,Arif,Amar,Fiq,Amir,Ayus,Aku,Umi,Wid,Yus
 Lepas dari kenduri luncai tu, kiteorang gerak lak ke rumah Didi dan pasangan untuk majlis Akikah anak perempuan sulung mereka iaitu Sharifah Arissa Qasrina (kalau tak salah aku la) . Comel sangat baby arissa nie....

Baby Arissa

Baby Arissa

Bermonopod jugak....hihihi

bersama tuan rumah....Didi

Again....selfie beramai

Sebelum balik...sempat lagi
Yus,Aku dan Ayus
till then...










See ya......terima kasih