Pages

Wednesday, August 20, 2014

Majlis Perkahwinan Fathin & Azreeq (Adik Zatil)

Tarikh: 17 Ogos 2014
Lokasi : Pusat Belia Antarabangsa (IYC)
Masa : 11.00 pg - 5.00 petang


Assalamualaikum.....

Ahad lepas aku dah dijemput oleh kawan aku si Zatil untuk menghadiri majlis perkahwinan Adik dia iaitu Fathin & Azreeq.... Alhamdulillah ada kelapangan pada hari tu..aku pun pergi dengan kawan aku si Saba. Dan nasib baik kiteorang tak tersesat....terima kasih Waze sebab membantu....hahahahaha...


pengantin tengah tunggu nak masuk dewan

Pengantin menuju ke dalam dewan...

Tapi aku tak sempat nak ambil gambar dengan pengantin...hihihi..so dengan kakak pengantin pun boleh apa....hihihihi...macam biasa la aku kan...takde gambar tu yang pelik...hihihihi









So korang, cuti hujung minggu aku kali ni....di habiskan dengan jemputan kendurikendara......hihhii.....kenduri aku lambat lagi...pergi kenduri orang lain la dulu...hehehehehe



till then....