Pages

Monday, August 25, 2014

Aktiviti Hujung Minggu

Assalamualaikum....

Macam mana dengan hujung minggu korang?? seronok tak?? haruslah seronok bukan.....seperti biasa hujung minggu aku dihabiskan di rumah.....balik kuantan la kan...mana lagi.... aktiviti macam biasa bawak anak-anak sedara berjalan...hihihihi...kemain seronok uolls dieorang tu....dapat jenjalan dan dapat mainan baru....

Kakan dan Adik......(show off mainan)

Dede

kakak dah semakin feminin.....cantik

budak macam orang besar lagaknya..hihihi

Tunggu kereta siap...

bersama Ngahngah.....macam tangga da aku tengok
Bawak pergi kedai Pets.... sebab guinea pig aku sakit, si Adik la yang paling eksaited, sebab banyak binatang dekat dalam kedai tu.. bersorak girang la kan apa lagi...lepas tu bawak pulak main mainan depan Cowboy... 

Nampak...ni memang feberet ni

Muke kakak kemain eksaited...adik control macho la konon
So, habiskan masa dengan budak dua orang ni memang seronok.....seronok tengok dieorang happy....yang penting jangan nakal-nakal masa berjalan....kalau dekat rumah....tak hengat dah pesanan dede jangan nakal...hihihhii..dah nama pun budak-budak kan.....yang penting membesar dengan sihat dan aktif....





till then.....