Pages

Tuesday, August 26, 2014

REVIEW : Cathy Choo 24K Gold Shower Gel

Assalamualaikum...

Helo semua orang....... baiklah..tengok tajuk pun korang dah boleh agak kan pe yang aku nak review untuk entry kali ni..... macam biasa...aku akan guna dahulu produk tersebut sebelum ambil keputusan untuk review pada korang....Alhamduillah aku sangat berpuas hati dengan hasilnya........


SUPERB!!!!!!


Famili aku jugak pengguna setia.....di antara sebab yang paling utama adalah kerana....

  1. Tidak melekit pada badan.
  2. Menyebabkan kulit makin lembut dan cerah.
  3. Mengurangkan kesan parut-parut halus pada badan.
  4. Badan tidak berbau.
  5. Tahan sehingga 2 bulan mengikut pada penggunaan. 750 ml
  6. Mencerahkan bahagian armpit,  peha, siku, lutut .
  7. Membantu pengedaran darah dengan baik.

Bahan Aktif yang ada di dalam Shower gel ini adalah.....


24K Gold : Anti penuaan dan Awet Muda
Gluthathione : Memutihkan kulit.
KESAN SEAWAL 18 hari uollss.....








Aku syorkan jugak pada sesiapa yang nak cuba produk ini.......memang tak rugi korang...harga rm35.00 termasuk postage...diulang termasuk postage...ha murah kan......tau-tau barang da sampai dekat rumah.....senang dan mudah......


Aien
Whatsapp : 017-9615132




Kesan menggunakan Cathy choo