Pages

Friday, March 13, 2015

Throwback sangat......

Assalamualaikum...

Niat di hati nak update blog selalu...tapi apakan daya.....selalu pending dalam draf jela akhirnye...lepas tu tajuk mesti kena tukar sebab dah lapuk sangat, Mesti kengkorang pun ada jugak macam aku kan... Yela blog ni kira macam diari la kot...dah macam-macam luahan rasa hati, aktiviti yang aku buat dan jugak ada nasihat yang berguna sebagai panduan untuk aku dan sesiapa yang membaca blog aku ni..

Dah pendahuluan yang macam karangan sekolah tu....aku nak cerita macam biasa la aktiviti dengan anak sedara aku yang dua orang tu.. Biasa kalau hujung minggu takde pape nak buat, kami pegi la bawak mereka jalan-jalan. Kemain seronok budak dua orang tu ha... Yang paling penting kan, aku suka matching2 kan baju dieorang berdua. Lagi comel..







Bawak pergi tempat ni pun dah gembira dah budak dua orang ni.....Yang penting kena jalan-jalan...

Sori sekarang sibuk sikit akak dan adik..... nanti ada masa dede bawak jalan-jalan lagi....