Pages

Thursday, January 7, 2016

Bukit Tinggi

Last year....banyak jugak tempat aku pergi jalan-jalan. Alhamdulillah ada lapang sikit aku pergilah...hilangkan stress kerja, kenkadang benda-benda macam ni memang perlu kan....Al maklumlah....kerja memang tak pernah habis...so kali ni aku pergi bukit tinggi....atau dulu orang panggil Colmar Tropical....tak salah aku lah.....takdelah  plan sangat pun nak pergi...tapi tetibe mood nak bercuti tu datang...paling dekat Bukit tinggi lah korang......



Incik suami takde saiz..hihihihi

1st time pakai...kimono






Monday, January 4, 2016

Say HELLO 2016

Assalamualaikum...
Alhamdulillah 2015 menjadi tahun bermakna buat aku...

Majlis pertunangan 01.02.2015
Majlis Perkahwinan 30.10.2015

Impian tahun 2015 alhamdulillah menjadi kenyataan buat aku.....bergelar isteri kepada Zaizuerry Nor bin Zulkefly


So....impian tahun 2016 nak jadi lebih bersabar..kurang baran sikit...nak kurus..impian setiap tahun la ni...nak kumpul duit (start menabung...)

Sebenarnya macam-macam nak buat dalam tahun 2016 ni....tapi perancangan kita memang boleh buat..tapi semua bergantung pada rezeki dan kemahuan sendiri...mana tahu...usaha tangga kejayaan..wish me luck korang.....

SELAMAT TAHUN BAHARU KORANG....

PSST.....Happy bufday incik suami new year hari tu....... 01.01.2016  I LOVE YOU