Pages

Wednesday, June 1, 2016

Main Arnab..

Hujung minggu memang aktiviti dengan keluarga..walau penat macam mana pun aku tetap rasa nak balik kampung halaman...amklumlah....duduk kuala lipis ni bukan jauh mana nak balik Kuantan tu kan..... sementara larat dan masih ada masa untuk jumpa keluarga....lakukan sekarang ye dak....

tapi yang paling gembira anak-anak sedara la....budak dua orang tu bawak pergi kedai rm2.00 pun dah seronok...rindu pulak zaman kanak-kanak....kalau lah boleh ulang masa......nak aje jadi budak-budak semula...

Kali ni...macam biasa la..tempat kegemaran budak-budak tu.Taman teruntum...tapi da ada tambahan lagi korang..kali ni ada tempat boleh main dengan Arnab..kemain la suka budak-budak tu nak main..padahal dekat rumah memang ada 3 ekor arnab pun.....



Tapi mula-mula tu nak main belon dulu.....suka sangat dapat buat buih-buih besar tu....




bayaran untuk main buih tu rm2.00...kalau yang bertali tu rm3.00 tak salah aku..tapi budak ni tak nak main sebab tak reti..hihihih







comel kan....arnab memang comel..tapi kuat makan tu..bayaran masuk ke tempat arnab ni rm3.00 ringgt jugak.....malu-malu muka budak-budak ni nak tangkap gambar......